کتاب عطر پویزن
دوستان این کتاب فقط از طریق نویسندگان به فروش میرسد و هیچ انتشاراتی و وب سایت و مرجعی اجازه فروش این کتاب را ندارد لطفا برای احترام به حقوق نویسندگان اگر کتاب را به غیر از این مرجع پیدا کردید به نویسندگان اطلاع دهید ( هر چند متاسفانه هیچ احترامی در این زمینه وجود ندارد)
برای تهیه کتاب از طریق شماره زیر اقدام کنید ۰۹۱۷۴۱۰۰۰۱۳
جلد اول
فصل اول: تاریخچه شیمی رایحه و عطر
مقدمه ای بر عطر و تاریخچه آن در طول تاریخ. استفاده اولیه عطر از عهد باستان تا قرن حاضر و بررسی تغیر و تحول رایحه در طول تاریخ
فصل دوم: رابطه انسان با عطر
رابطه شما با عطر و اینکه چقدر در مورد عطر میدانید
فصل سوم: مقالات
مجموعه ۳۲ مقاله در مورد عطر . از نحوه انتخاب عطر تا داستانهای الهام بخش در زمینه عطر
فصل چهارم: خانواده های عطر و مواد اولیه عطرسازی
معرفی انواع خانواده عطر و دسته بندی های عطر و توضیحات در مورد مواد اولیه عطرها که چه معنی دارند و از چه بدست میآیند
فصل پنجم: چرخه عطر
خانواده های عطری به صورت یک چرخه و نحوه ارتباط آنها باهم
فصل ششم: عطر و احساسات
نحوه ارتباط عطر و احساست و تاثیر آن بر رفتار انسان
فصل هفتم : مقدمه ای بر عطرسازی و عطرسازی خانگی
روند کلی تولید یک عطر. تاریخچه عطرسازی. و چگونگی تولید یک عطر خانگی و ارایه چند فرمول و نحوه ساخت
فصل هشتم: عطر درمانی یا اروماتراپی
عطر درمانی چیست و مقدمه بر عطر درمانی و نحوه درمان بعضی بیماری ها با روغن های پایه
فصل نهم: سوالات در زمینه عطر
پاسخ به ۱۰۳ سوالی که شما در زمینه عطر با آن روبرو می شوید
فصل دهم: تاریخ تولید و انقضای عطر و نحوه تشخیص آن
نحوه تشخیص تاریخ تولید و انقضا عطر به تفکیک برند های نختلف
فصل یازدهم: عطر اصل و تقلبی
نحوه تشخیص عطر اصل و تقلبیبا عطس و توضیحات
فصل دوازدهم: در بحث قیمت عطر ها
نحوه تشخیص حدود قیمت یک عطر به نحویی که کلا سر شما نرود
فصل سیزدهم: عطرهای اماراتی
توضیح عطرهای امارتی و نحوه تشخیص آنها و معرفیچند برند اصلی
فصل چهاردهم: جایزه عطر فی فی
معرفی جایزه فی فی در زمینه عطر (اسکار عطر) و معرفی برترین های این جایزه به نفکیک سال
فصل پانزدهم: اصطلاحات در زمینه عطر (زبان عطر)
توضیحات لغات و اصطلاحات تخصصی در زمینه عطر
جلد دوم
فصل اول: شرکتهای مادر عطر سازی
توضیح در مورد شرکت های مادر تولید کننده عطر که برندهای عطرسازی زیر مجموعه این شرکتها هستند شرکتهایی مانند ال وی ام اچ و کوتی و ...
فصل دوم: طراحان بزرگ عطر
معرفی تعدادی از طراحان بزرگ عطر
فصل سوم: مرور برندها و عطر ها
معرفی تعدادی از برندهای اصلی عطر و محصولات آنها و توضیح در مورد آنها به انتخاب نویسنده
واژه نامه
گروه بویایی :
نمودار مصرف: